15 november 2015

Jag är solen i hans liv

Nu ska här bloggas lite!
Igår var jag och Jani ut och partajade lite (mycket),
och trots min löjligt långa krapula idag kom vi överens
om att det definitivt var en av de bästa kvällarna ever ^^
Idag har jag då inte gjort ett skit. Förutom 15 situps.
Eftersom denna dag var totalt bortkastad är det tur att jag är
ledig imorgon och kan ha morgondagen som reservsöndag.
Och så på onsdag tar jag helg HAHA. Jepp, min utbildning är
inte så krävande på lektionsfronten just nu. Vi har dock desto
mer hemarbete, men det vet ni väl redan. Annaaaaars då är jag
på riktigt bra humör idag, speciellt nu när jag äntligen inte mår
skit längre. Jag har varit glad hela helgen faktiskt. Att få blommor
av sin gulliga pojkvän och sedan dansa like nobody´s watching
i hörnet vid mällis gör sånt med en. Gula rosor fick jag, och det
betyder typ "Du är solen i mitt liv" :D Och så har vi ätit på Spices.
Vill ni förresten se vad jag köpte i Hesa för många veckor sen?
Jamen det ska i få:


Denna gulliga ulliga tröja med (fejk)pälskrage som jag tänkte
ha vid något speciellt finare tillfälle typ julafton?
Den inköptes vid någon liten butik och den var på reeea ^^


Denna köptes vid new yorker och är den mysigaste bekvämaste
gulligaste myströjan på denna jord. Alltså det där vita gullet
är så sjukt mysig att man bara somnar när man har den på sig!
Och på magen är det dubbelt så man verkligen inte fryser.
Problemet är ju då att när man tvättar den blir den säkert
lite förstörd. Och därför har jag inte tvättat den än. Och det börjar
väl bli dags kan man säga :((

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)