30 november 2015

Julfeelis!

Hallå allihop, här i min lilla lägenhet är julfeelisen PÅ TOPP!
Igår julpyntade jag lite, jag är ju inte annars så förtjust i julpynt,
men jag fick en jättefin krans som lyser och en ljusslinga i
lillajulklapp, och uuuuuuuh vad mysigt det blev! :D
Sen ska vi ju inte glömma det faktum att det SNÖAR!!! :D
Och så hör jag på julmusik ^^ Jag är faktiskt riktigt excited att
åka till skolan, bara för att det betyder att jag slipper ut ^^
Frisk är jag inte helt ännu, men mycket bättre idag än igår
i alla fall :) Annars så måste jag nog säga, att av de tre lägenheter
jag har bott i är den här den jag trivs bäst i! Fast den är liten tycker
jag att jag har inrett den superbra, så den känns inte för "ihopträngd"
samtidigt som den är supermysig ^^ Och imorgon får man börja
öppna sin julkalender :D Jani sa faktiskt åt mig igår att jag är
som ett barn på julafton, hehe.

/Daniela 7 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)