5 december 2015

Sali

Idag har jag provat på något nytt, nämligen: Gym!
Japp, första gången jag var på gym i hela mitt liv tror jag
(oseriöst skol-gymmande räknas inte). Och bra gick det.
Jag sprang längre än jag brukar orka springa utomhus på
löpbandet, och på de olika maskinerna orkade jag mycket
mer än varken jag själv eller Jani trodde :D Gymmet i sig
var också jättebra; fräscha omklädningsrum, typ 100 olika
maskiner osv. NU känner jag dock träningsvärken komma
krypande! Min hjärna blir också lite förvirrad och går i
sleeping-mode eftersom jag just varit i duschen och nu ligger
i sängen; d.v.s. saker jag brukar göra före jag ska sova.
Skulle helt klart kunna somna nu och sova tills imorgon.
Men det ska jag inte, klockan är ju bara 5. Och så är det
lördag, skärpning liksom!! Jaja, gym är i alla fall något jag
helt klart skulle kunna prova igen, om det bara inte var så
sakrans dyrt. Lägger nog hellre pengar på böcker faktiskt.
För övrigt har jag tränat mer än mina stackars ben i helg också;
min finska! Och den förbättras faktiskt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)