4 november 2015

Åså va man glad igen tå

Som vi alla vet går ju livet upp och ner, och igår och
förrgår var verkligen två pissiga dagar för mig. Jag misstänker
att det berodde på att jag var lat och struntade i att göra läxor
och spenderade löjligt många timmar på greys anatomy, och sen
blev irriterad på mig själv för att jag var så lat och oproduktiv.
Men det är ju så. Ju mindre man har att göra, desto mindre gör man.
Eller något. Hur som helst, idag var det nya tag, och jag har varit
positiv och aktiv som bara vad! :P Efter en 45 minuters skoldag
fixade jag lite smågrejjer i skolan, för att sedan åka hem och diska,
tvätta kläder, byta lakan, och laga färdigt inte bara en utan två
skoluppgifter! Och så har jag lagat ordentlig mat också!
Och då känner jag mig duktig och blir automatiskt på bättre humör ^^
Och nu har jag liksom resten av kvällen på mig att göra vad jag vill!
Funderar t.o.m. på att kanske laga lite mer läxor O.o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)