3 november 2015

Vill ha. Nu.

Tänkte skriva ett gnälligt inlägg om hur mycket jag saknar
Jani och hur mitt skolschema har kört ihop sej totalt och hur
oduglig jag känner mej idag och hur mycket jag längtar
efter snö, men jag skiter i det och kör ett sånt här "books
i look forward to"-inlägg istället. Puh, det var en lång
mening. Här är då några böcker som jag vill läsa nu,
en del har ni ju sett förut men jaja. :)


Först är då förstås Winter, och så fort den här 
kommer ut ska den beställas!



Sen en hel hög med uppföljare, en del hoppas jag få beställt redan i nästa
bokbeställning, medan andra inte kommer ut förrän nästa år... :,(
Jag har förresten fallit för Throne of Glass-serien nu, precis som alla
andra. Det tog ett tag, men nu är jag fast ^^


 This Shattered World har jag väntat på i nästan ett år nu, och redan
i januari övervägde jag att beställa den som inbunden. Men jag har
hållit mig, och den kommer ut i paperback i december.
Misstänker dock att om jag gillar den beställer jag Their Fractured Light
som inbunden (kommer ut 1 december), inbundna engelska böcker
är av någon anledning mycket billigare än svenska :S


 Dessa tre böcker är första boken i varsin serie, som jag himla gärna
vill läsa! A Court of Thorns and Roses är ju skriven av samma
författare som Throne of Glass-serien, men verkar lite vuxnare,
och låter awesome :)


 Dessa två böcker låter skitbra båda två, tyvärr kommer de ut först
långt in på 2016 :,(


Och dessa två har så sjukt fina omslag, men eftersom handlingarna tyvärr
inte lockar mig tillräckligt får jag nöja mig med att titta på dem genom
dataskärmen ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)