10 oktober 2015

Lite random funderingar


* Jani är här, wohoo! :D
* Stackars Jani är lite sjuk, och han blev knappast friskare 
eller mer utvilad för att jag väckte honom 3 gånger inatt pga mardrömmar :(
* Vi såg filmen Interstellar igår, och den var svinbra! 
Älskar intressanta rymdfilmer, och blev helt tållig i huvudet av 
det där 1 timme=7 år på jorden, men ändå så awesome.
* Bestämde mig pga förra punkten att jag ska läsa om 
Across the Universe-serien.
* Det har kommit ut en ny Twilightbok. Jag är tveksam. 
Känns som att jag har växt ifrån twilight, + dåligt betyg på goodreads, 
+ tveksam (och upprepande!) storyline. Så nä, jag satsar nog 
på andra intressanta böcker istället.
* Jag har bara typ 8 böcker kvar så har jag slagit mitt rekord från förra året! 
(71 böcker lästa). Det ska jag väl klara ;)
* Jag har bokköpstopp. Måste fokusera på de böcker jag har som är olästa, 
de böcker jag har lånat av Bella, de böcker jag tänkt läsa om, samt 
det faktum att jag har skaffat mitt sjätte(!) bibliotekskort men 
ännu inte lånat något med det! Så när boken Winter (marissa meyer) 
kommer ut får nästa bokbeställning skickas iväg. 
Tror det var i slutet av november/början på december.
* Jag funderar på att köpa en till bokhylla. Saknar mina böcker hemma i Maxmo ju.
* Hehe wupps nu blev det lite väl mycket fokus på böcker här igen ^^
* Jag sydde faktiskt lite i förrgår. men sen tröttnade jag :(
* Jag och Jani, som var väääldigt dåligt inställda till sushi efter att ha 
provat det i Åbo har nu blivit riktiga sushi-lovers <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)