6 september 2015

Halva Finland runt

Wihuu, vet ni vad jag har gjort? ^^ Många roliga saker!! 
På fredag körde jag hem till Maxmo, där jag mötte upp med Jani 
och åt pulled pork vid mammas och pappas. 
På lördag var det uppstigning kl. 4 på morgonen!! 
...och så åkte vi iväg mot Tammerfors. Där handlade jag 
och Jani möbler och grejjer till våra lägenheter, och jag var 
jekligt nöjd med mina nya bebisar! Blommor alltså, 
ska presentera dem lite närmare vid något senare tillfälle. 
Vi hann också med en mycket kort visit (allt för kort dammit!) 
till Idea park, där jag såklart kikade in till min 
favoritbutik New Yorker. Där hittade jag fyra fina tröjor, 
varav en med en minion på ^^ Jag börjar ju ha en liten samling 
med minions nu... Efter det körde vi iväg till en liten kommun 
som hette något på H, där föräldrarna köpte ett semesterfordon (^^). 
Och så hem via Maxmo och till Vasa. Kl 12 var vi hemma, 
så nitton timmar på resande fot alltså! Körande blev det 
ca. 12 timmar! O.O Så idag har jag och Jani bara latat oss 
med film, badkar och godis. Och läxor och handling och GOD asiatisk mat. 
Till Spices var vi, och det var t.o.m. lite godare än Asian Garden! 
Det trodde jag inte.

(whats up med överanvändningen av utropstecken idag då..?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)