4 september 2015

Knäckebröö

Ooooch så var skolåret infirat. Voi huhhu, nu blir det nog en lugn helg ^^
Annars så har flera kurser börjat, och jag kämpar för fullt med att hinna
med allt och hålla koll på allt och ibland vara på två ställen samtidigt.
Men he ska gaa!!

Som alltid när jag flyttar till nytt ställe skapar jag nya matvanor,
och denna gångs specialitet stavas knäckebröd. Jag har aldrig riktigt
tyckt om knäckebröd förut, och åt det väl senast i högstadiet,
men nu har jag börjat äta flera per dag! Det är så enkelt, och så går
det ju att variera massor! Avokado och lax är mina favoritpålägg.
Jag har överlag lagat väldigt lite varm mat sedan jag flytta,
har knappt använt spisen lol. Nåja, ikväll bjuds det i alla fall
på pulled pork hos mamma och pappa, så då ska det ätas ^^


Har också konsumerat ganska många såna här :P

Annars; lite förvirrande igår när jag hörde rop och grejjer utifrån,
och när jag kikade genom fönstret sprang det runt en massa
halvnakna människor på gatan?? De hade tydligen "klädstrecket".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)