7 september 2015

Booktalk

Alltså, jag är just nu inne i en total bokperiod, 
and it´s getting worse! Jag läser och läser och kollar igenom 
goodreads och booktube och min to-read-lista bara växer. 

För några veckor sen hade jag typ 2 böcker på min beställningslista, 
och nu har jag över 10... Har därför lagt upp lite regler att jag får 
beställa högst 3 böcker i gången, och jag måste läsa ut 4 böcker 
innan jag får beställa. Jag kan ju inte ruinera mig själv på 
bokbeställningar som fattig studerande heller, hur gärna jag än vill!! 

Nåja, läste imorse ut Throne of Glass, som jag lånat av Bella, 
och som tyvärr inte var sådär superbra som jag hade hoppats :/ 
Men men jag har lånat andra och tredje boken också, så åtminstone 
andra ska jag läsa för att se om jag tycker bättre om serien sen :) 
Vet dock inte om jag ska börja med den nu, eller om jag ska 
fokusera på en av följande två böcker... 

Queen of zombie hearts började jag läsa för nästan 
ett år sedan, och minns knappt något av, så den får jag nog ta 
och läsa från början. End of days började jag läsa för nästan 3 
månader sedan, och även om den nog säkert är bra lockar den inte. Alls. 
Samtidigt vill jag gärna veta hur den slutar, men jag vill inte 
behöva tvinga mig igenom den. Lol. När jag har läst dessa tre 
ovannämnda böcker borde mitt bokpaket ha hunnit komma fram 
(beställde för 12 dagar sen, så any day now!) och då har jag ju också 
att läsa ^^ Så jag har ju inte brist på böcker direkt, men ändå vill 
jag beställa fler för de låter ju så himla spännande allihop!

Nå vilka är då alla dessa spännande böcker? Se nedan. 
(här är då bara böcker som jag inte har visat i tidigare inlägg med 
böcker jag ser fram emot). Och sen ska vi ju inte glömma att om jag tycker
någon bok är bra så vill jag ju läsa alla 3,4,5,6 uppföljare också! :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)