17 augusti 2015

Skolförberedelser

Efter en riktigt bra helg blir det nu snart jobb igen.
I helgen hann jag både hälsa på Bella i jeppis, hjälpa
Jani att städa och flytta in i sin lägenhet, se på Jenkki-bilar,
och kasta pil och hugga ved i Purmo. En hel del god mat
har jag också fått i mig, men mer om det senare.
Idag, imorgon och i övermorgon är jag ganska fullbokad
med jobb, möte, och en hel del mindre saker som ska fixas,
men sedan tar jag helg redan på onsdag eftermiddag ^^
Var exakt jag ska spendera min tidiga helg är ännu lite
oklart, men men ^^ Sen blir det lite jobb i helgen, och så
jobb nästa vecka, och sen efter det börjar skolan O.o
Voi huhhu, blir att kolla pennor, häften och skolväska nu då.
På onsdag blir jag förhoppningsvis lite klokare på mitt
schema i alla fall! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)