13 augusti 2015

Klänningsförvaring


Eftersom Jani hade rätt till 8 st. av våra gemensamma galgar,
måstade jag ju såklart inhandla lite nya att ersätta dem dem ^^
Hur jag fick det till 16 st. vet jag inte, men jag kan ju tala om att
jag i nuläget bara har ungefär 5 extra, så ganska bra gissat är det ju!
Och titta på dessa fina färger alltså... ^^


Och här är då alla mina galgar. 36 st, för att vara exakt.
Utöver det så har jag typ 10 st. i Maxmo också, + ca. 8 kjolgalgar.
Hemma i Maxmo har jag även alla mina gamla smala trägalgar
(ca. 20 st). De fula plastgalgarna tror jag att jag har slängt bort
eller dumpat i någon skrubb ^^



Insorterade i garderoben enligt färg.


Dessa två klänningar fick hedersplatserna, eftersom jag tycker
lite extra mycket om dem ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)