20 augusti 2015

Bookdelivery


Fyra nya böcker, en utläst.


Och det var den här. 4/5 fick den, främst för att en del av mina
förutspådda händelser inte stämde, en av mina favoritkaraktärer dog,
och för att den inte hade lika detaljrik avslutning som Trylle-serien.
Själva boken var dock riktigt bra! Action, och en massa spännande
resor där man fick lära känna trollvärlden bättre :)


Boken som har fått mig att svära x-antal gånger de senaste
två veckorna. Som ni ser matchar den inte alls de två följande
böckerna. I nuläget har jag dock accepterat detta, och kommer
att börja läsa den imorgon kanske.


Och så these beautiful books.

Japp som ni kanske märker är jag lite nedstämd just nu.
Får hoppas att det går över med ett varmt bad och testning
av min nya locktång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)