12 augusti 2015

Adult coloring

Jag tänkte att jag slänger upp några bilder här så får ni se lite vad jag
har hunnit färglägga i min målarbok ^^
Boken heter alltså The Enchanted Forest, och detta är verkligen
en superbra sysselsättning för mig! Jag tycker ju om att teckna
också, men eftersom det aldrig blir som jag vill är det här ett mindre
frustrerande alternativ :P Jag funderade ju också på att köpa lite
bättre färgpennor, men efter att ha köpt en ordentlig pennvässare tror
jag att jag avvaktar lite med det. Det gick nämligen mycket bättre att
färglägga med vässade pennor (duh!) :)
De pennor jag använder är alltså basic färgpennor (har i många
olika nyanser) och så stabilo tuschpennor (såna som är riktigt smala),
och så några superbilliga vanliga tuschpennor (när större områden ska
målas).


Att sitta och färglägga sparkar igång min fantasi rejält, och i det gula
huset bor kungen och drottningen av skogsvarelserna, och i det rosa
tornet bor de tre prinsessorna ^^



Tror jag såg något på pinterest om regnbågsfärgläggning,
och det blev ju riktigt fint! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)