21 augusti 2015

För att jag är så hungrig

Dags för lite matbilder nu då igen^^


Firade mammas och pappas bröllopsdag med grillat^^


Pedrinas! Tyvärr var den goda vitlöksgeggan utbytt mot avocado :/
(vilket också var gott, men vitlök är liiiite godare!)


Min standard burrito kunde inte fås med räkor längre,
så jag fick prova något nytt! Helt god mat :)


Laxpizza på strandcamping. Och här var den kallrökta laxen slut,
så jag fick varmrökt istället -.-


Köpte därför billig kallrökt lax själv och gjorde laxsmörgås!


Testade quinoa för första gången. Ätbart, bara jag skulle hitta ngt
gott att äta det med...


Buffe vid Thai house i Vasa. Helt ok, dock har Spices bättre
enligt mej.


Gjorde min egna laxpizza, såååå gott!


Jani bjöd mej på mat vid Sesam i Jeppis, som tack för köksstädningen.
Biff med bearnaisesås, räkor och sparris. Så otroligt gott, och väl värt
pengarna! Rekommenderas!


Fick Vietnamhämtmat ^^ Åt upp allt och blev mätt som en ballong.


Försökte mig på ett pinterestprojekt med joghurt och jordgubbar.


Avocadosmörgås. Det är ngt med blandningen av avocado, ruccola,
svampkorv och citronpeppar som blir helt magiskt! ^^


Fryssushi. Supergott. Även om riktiga säkert är ännu godare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)