2 juli 2015

Mätning, dans och planering

Igår fick jag de efterlängtade nycklarna till min nya (eheh)
lägenhet, så idag har jag, Bella och mamma varit dit och mätt,
städat och planerat :) Till min stora glädje ryms våran Åbo-soffa
med, och alla mina andra möbler utom stora bokhyllan. Men den
brukar ändå oftast bara innehålla skräp, så who cares :P
Tyvärr rymdes inte heller min nya klädställning med, vilket jag
grät en skvätt över, men what to do. Det är ju ändå en etta,
och om man trycker in för mycket saker blir den att kännas så liten.
Imorgon blir det lite mera städning, innan jag återvänder till Maxmo
för att invänta Jani och sen några kompisar,
det är ju nämligen maxmodans imorgon! :D Och detta år ska jag sakeli
lyckas ta mig in och dansa också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)