29 juni 2015

Händelser

Jahapp dethär blev ju en händelserik helg :)
På fredagen skulle Jani och Fiddy komma till Vasa,
(och hämta upp mig på vägen). Kl. 1 på natten var vi
framme i Vasa -.- Nåja, kvällen slutade med mäcken-mat,
och så for vi till Maxmo och sov. På lördagen firade vi
Fiddys födelsedag i en lägenhet i Vasa där alla utom jag
och Bella var jeppisbor ^^ Förfesten var skitkul, medan
efterfesten inte var fullt lika rolig, men men. På söndagen
for jag och Jani och åt till Rax. På kvällen hade jag fullt med
energi och sysselsatte mig med att gå igenom alla kökssaker
som ska med till Vasa/lämnas hemma/ges åt Jani. Sov gjorde
jag kl. 04.40 på morgonen -.- Nåja, idag är jag ledig, och ikväll
ska jag och Bella på lägenhetsmission till Jeppis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)