22 juli 2015

Det är bara början

Igår firade jag och Jani 3 & ½ år tillsammans ^^ <3
Detta firades i Vasa med lite shopping och filmkväll :)
Att vara i lägenheten är lite som att vara på hotell,
speciellt med badkaret :)

Det var ungefär 100 år sedan jag var till HM sist, 
och de hade fått in en massa fint! Folk brukar ju ofta
klaga på "hm-kvalitet" men jag tycker de har riktigt bra
kläder med tanke på priset. Enda plaggen jag tycker har gått
 sönder är topparna, och en tunnare tröja.
Igår hittade jag i alla fall en massa fint mönstrade plagg,
men de var nästan alla magtröjor, långklänningar eller klänningar
med konstig skärning :/ 3 plagg fick jag i alla fall med mig hem;


Denna urfina sommarklänning, mönstret är ju bara
jag (och modellen var jag också nöjd med) :)
Har sett att de haft både långklänning och magtröja i detta
mönster, men har inte velat köpa dem. Och så fick jag syn
på denna som var den sista i min storlek!
It was meant to be ^^



Hehe, en mysig tröja i ungefär samma mönster :P
Men med tanke på priset (10 euro) och sommarvädret (HAHA)
var detta köp fullt berättigat enligt mej!
T.o.m. Jani tyckte att detta var en Daniela-tröja!


Och så en liknande, som är ännu finare färg i verkligheten :)
Funderar dock på att klippa bort resåren i halshålet,
den var lite väl tight... i värsta fall kan jag ju sy dit en ny :)


Tipsade Jani om att denna ugglefilt skulle vara utmärkt som
inflyttningspresent till någon ^^
...and i love it! Så skön och mysig att jag dör en smula :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)