26 juli 2015

Awesome weekend

Jag har haft en skitbra helg!

Jag, Jani och Fiddy kom till Vasa redan på fredagen, 
och Fiddy lagade mat medan jag skruvade ihop soffan och skrivbordet, 
och Jani latade sig och såg på ^^ Senare på kvällen kom också 
Robert och Henna till mitt, och Bella kikade också in en sväng. 
Sedan begav vi oss av på den långa resan mot Ollis, 
där det var lite glest befolkat, men men ^^ På lördagen testade vi 
ett nytt asiatiskt matställe, Spices, vilket fick klart godkänt! 
Dit kommer jag definitivt att gå igen! Senare på dagen for jag, 
Jani, Teddy, Bella och Jonna till Sandö, där vi solade, 
tittade på ölflytarna och avnjöt lite cider ^^ 
Efterfesten hos Leipätehdäs var också ganska glesbefolkad, 
men jag och Jani dansade som bara vad och hade svinkul 
innan vi slutligen spatserade efter pizza till nattmat ^^ 
Idag har jag, förutom att städa efter översovarna också hunnit 
träffa en till kompis, så jag har nog hunnit vara social denna helg! J 
Resten av kvällen ska jag bara lata mej! Kommer antagligen att 
rotera mellan sängen, soffan och badkaret ^^ Men som sagt, 
detta var definitvt en av sommarens bästa helger, 
till största del pga. min lycka över min braiga lägenhet, 
och så förstås det fenomenala sällskapet :D


Solade genom fönstret i min fina sommarklänning ^^


Spices buffe. Så bra! Mycket att välja på, och såde hade de
ju min favorit från Asian Garden; Kyckling i sötsur sås!


Soligt på Sandö


Och folktomt vid Ollis ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)