20 juli 2015

Matplanering

Efter en riktigt bra helg är jag nu back in business igen.
Jag har t.o.m. sytt lite idag! Annars så har jag suttit alldeles
för länge på pinterest och planerat vad för goda och nyttiga
måltider jag ska börja laga i höst. Inte så smart att göra det
när man ska sova och är lite småhungrig dock... :)
Något som jag vill lära mig fler versioner av är sallad.
Vilket är skitsvårt eftersom jag äter så få grönsaker O.o
Nåja, här får ni lite minnesvärda måltider från min sommar:


Krapulapizza vid Rax ^^


Sparris och revbensspjäll


Förrätt vid ett asiatiskt ställe i Vasa


Och huvudrätten. Maten föll mej tyvärr inte riktigt i smaken :/


Jag och min lillebror lagar omelett. Det ser ju svinäckligt
ut, men var faktiskt riktigt gott :)


Har självklart hunnit med en hel del Vietnam och
Asian Garden också, men det har man ju sett förut
i denna blogg ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)