27 juli 2015

Bekvämt/höst/vardag/mys

Oj oj, jag trivs så bra i lägenheten att jag inte ens vill vara
hemma i Maxmo längre ^^ Känner mig dock lite som en
snyltare när jag varje dag efter arbetet tittar in hos mamma
och pappa på mat och för att byta smutsiga kläder mot rena...

Idag var jag en sväng till Eurokangas, skitfarligt det här nu när
jag bor så nära! Men eftersom jag igår fick världens craving
att sy något i trikå lade jag strikta order åt mig att endast köpa
just det. Och det höll jag. En meter svart, och en meter grått.
Misstänker att jag är lite påverkad av vädret jo ^^
Sitter nujust och planerar vad jag ska laga av dessa, två helfärgade
klänningar, eller ska jag kombinera dem på något sätt?
Temat är i alla fall bekvämt/höst/vardag/mys :) Men som sagt,
de passar ju detta skitväder också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)