24 juni 2015

Bookdelivery


Dessa tre böcker hoppade ner i brevlådan igår.
Nä, okej, det var 2 veckor sedan. Och de hoppade inte,
vad tror ni egentligen?? Och inte hamnade de i brevlådan heller,
utan på posten. Men i alla fall.


Shadow study har jag redan läst, och den var helt bra även
om den var lite tråkig ibland. Det intressantaste var helt klart
Valeks förflutna, men så är han ju en av mina bookboyfriends
också. Sista meningen dock; Whaaaaaaaaat?! Really?? :D
4/5


End of days läser jag nu, och den är liksom både långsam
och snabb på samma gång. Är dock inte riktigt engagerad och
orkar inte riktigt sätta mig in i det hela...


The 100, Homecoming har jag läst ut. Den var ganska bra,
intressant, och ett bra avslut. Gick dock i samma kärleksfjantiga
anda som de förra men men. :) 3/5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)