24 juni 2015

Ledig

Aaaah vitsi känslan att man är ledig efter fyra tunga dagar
av jobb! :D Här ligger jag med skitfettigt hår eftersom
jag skulle i duschen igår men somnade istället ;D
Mina måsten idag består av att ringa två telefonsamtal,
och that´s it!


När jag var allvarligt förbannad för någon vecka sedan hittade
jag en bra terapiform.


Asian Garden <3


Eh, ja, ser ju bekvämt ut?


Bookdelivery :D


Jag och Jani testade Mr Banks pizza i Jeppis.
Kunde tydligen inte ladda upp en bild på min pizza,
så detta är Janis. Men för att sammanfatta; servicen var bra,
priset var högt och pizzan var ganska så smaklös.
Jag tog en laxpizza, och eftersom man kan få en sån både
billigare och godare vid Nabben och Strandcamping blir det
nog inget återbesök :/


Hehe, mycket mat i detta inlägg :P
Här var jag och Bella och åt vid Chili & Lime i Vasa
medan vi var på lägenhetsvisningar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)