17 maj 2015

Bibbanböcker


Jag var ju till biblioteket för någon vecka sedan.
Eller "bibban" som det kallas. Men bara Maxmobiblioteket
som kallas så, annars säger jag nog biblioteket.


Hur som helst, dessa fyra böcker lånade jag.
Farlig förmåga visade sig vara en riktigt intressant bok, jag gillar
kärleksrelationen faktiskt, och att störa mig på den unkna kvinnosynen.
Maze runner - I dödens labyrint har jag ju läst på engelska,
och gillade inte så mycket. På svenska var den tyvärr ännu sämre.
Språket och dialogerna låter så himla barnsliga!
Maze runner - I vansinnets öken var om möjligt ännu sämre!
Den första boken hade i alla fall en bra handling, tvåan är bara
så himla råddig! Tyvärr är grundhistorien och karaktärerna så
bra att jag ändå måste läsa tredje boken...
Stad av skuggor är ju en bok jag enligt Bella borde ha läst för
länge sen, och nu är det då dags. 5 sidor har jag hunnit än så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)