17 maj 2015

Movienight

Igår var det dags igen. När jag satt och gjorde lite skoluppgifter
kom Jani och sa att han ville på bio, det kom tydligen en film som
han tyckte var bra. Efter att ha tittat lite på trailern var jag nu inte
riktigt excited, men jaja, vi for ändå. Och, as always, hade jag
underskattat Janis filmsmak. Jani tyckte att filmen var riktigt bra,
och jag tyckte att den var svinbra!! Seriöst, en av de bästa filmerna
någonsin!! Mad Max: Fury Road hette filmen. Fart på hela tiden.
De två huvudrollsinnehavarna kände jag ju igen, men en bit in i
filmen såg jag ju plötsligt en VS-modell! Och över halva filmen
hann ju gå innan jag kände igen Nicholas Hoult! 2 bra överraskningar
alltså. Så jag rekommenderar denna film om du gillar fart, bilar,
bra filmer, eller bara tycker att Nicholas Hoult är snygg.

Annars så har vi ihelg hunnit ett varv till Melody, där jag var helnykter
och spelade BlackJack (och vann, ofc :P), två varv till Netti, och så
har jag ätit tre olika pizzor på två dagar O.o Vi har också hunnit
promenera runt i Jeppis en hel del, och så har jag lagat lite läxor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)