6 april 2015

Hemlängtan

Nåja, idag är en ny dag med nya tag eller något ;)
Fint väder och sovmorgon, det börjar bra i alla fall.
Jag har lite lösa planer på att gå ut och gå en sväng,
men annars blir det väl det vanliga; packa, läxor osv.

Och som vanligt när jag väntar på något; ju närmare det
kommer, desto olidligare blir det. 11.4 går sista flyttlasset,
och jag är redan helt crazy av stress, rastlöshet, press osv.
Vi har ju dock kontrakt på lägenheten ända till 30.4, så om
jag nu saknar Åbo allt för mycket kan jag ju fara hit en sväng
ännu... (kommer inte att hända).

I alla fall, länge sen jag läste en bok, länge sen jag sydde, men jag
har fasiken inte tålamod med något sånt nu. Tror jag måste ta och
torka ur lite köksskåp eller något, för att få hela spektaklet att
framskrida lite fortare :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)