5 april 2015

Ingenting toimar

Alltså herregud vad allting ska gå fel idag då!?
Internet är förstås fortfarande inte fixat, jag skickade
just iväg ett mejl, men förväntar mig nu inget svar förrän
tidigast på tisdag. Istället använder jag ju internet från telefon,
men jag har ingen aning om det finns någon gräns på det?
Kul om det dimper ner en räkning på flera 100 euro liksom.
Detta borde man ju då kunna kolla på internet, men nej det
går inte heller, för när man äntligen har sluppit att logga in
är det förstås ngt fel även där. *tänker en massa fula ord tyst
i huvudet*. Jaja. Som hämnd på hyresvärdsjuttun för detta
oproffsiga internetproblem samt deras svinkalla golv ska jag
duscha extra länge ikväll!!

Och för att ytterligare öka på negativiteten; bebisen i lägenheten
brevid skriker högt, och så kommer det något underligt ljud
någonstans ifrån, som om någon håller på att rulla runt något
på golvet?? Vad sysslar folk med i det här huset?!

//förbannad hyresgäst och telefonägare som vill flytta härifrån NU.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)