1 april 2015

Glad klagovisa

Alltså ibland kan jag inte annat än skratta åt mej själv.
Jag är en så konstig människa! När jag är på dåligt humör
är allt tråkigt och inget blir gjort, när jag är på bra humör är
jag oövervinnlig och gör hur mycket som helst av bara farten.
Idag är jag något mittemellan. Nu det senaste året har jag som
sagt lagt på mig "sociologiglasögonen" och börjat överanalysera
mig själv hela tiden också...

Första hjälp kursen avslutades idag, och även om det inte gick
perfekt blev jag i alla fall godkänd. Sen har jag varit och tankat,
handlat, påskpyntat osv. Nu ska jag ta itu med en klänning som
ska sys, och ikväll ska jag möjligtvis in till stan med några kompisar.

Annars så börjar flytten inte vara så långt borta nu, så lite packande
borde jag också sysselsätta mig med, plus att jag som alltid har en
del läxor att fundera på.

Mitt internet är fortfarande sönder, men som tur har jag ju via telefon.
Trodde jag alltså, igår blev min dator plötsligt korkad och hittade inte
telefonen, så då fick jag ta till Usb-sladd. Blääh, jag är så färdig att
flytta ut ur denna fina mysiga men även svinkalla lägenhet utan internet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)