30 mars 2015

Ont, internetproblem och sömnad

Denna lediga dag började jag med att traska till skolan och 
låna två statistikböcker. Kul. Jag hade dock valt heeelt fel skor, 
för när jag kom hem var mina stackars fötter genomblöta, 
plus att jag har världens största blåsa på min tå. Usch. 
En annan dålig sak är att mitt internet inte fungerar (detta tar jag 
från telefonen), så jag fick ringa till någon IT-support, där de 
talade engelska. Jag fick dock inte riktigt på klart vad de egentligen 
skulle göra, men jag skulle tydligen få mejl. Jag är dock ganska säker 
på att jag inte får något mejl, för det visade sig vara skitsvårt att bokstavera 
mitt namn på engelska, eftersom jag tydligen inte kan säga bokstaven U. 
Haha! Nå, jag får se vad som händer. Så, min internetlösa dag har jag 
spenderat med att sy. Jag har sytt och sytt och sytt hela dagen, 
och en superfin klänning börjar ta form :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)