22 april 2015

5 Funderingar

1. I vår/sommar utmanar jag mig själv att använda klänning
oftare. Jag skulle ju gärna använda det hela tiden, men av
någon anledning blir det alltför sällan av...

2. Ska jag eller ska jag månne inte färga håret/utväxten ännu
en gång före sommaren? Antagligen ja.

3. Hur kan 2 par skor från HM, i exakt samma modell
(men olika färg) passa på mig, fast ena paret är stl 37
och andra 38??

4. Ska jag eller ska jag inte köpa den urmysiga ljusgula
mjukisdressen från Cubus trots att jag vet att jag inte
kommer att använda den så ofta plus att nedrekanten töjer
ut sig direkt och blir ful? (detta vet jag eftersom jag redan
har en röd).

5. Ska jag låta mamma klippa av 2 centimeter av mitt
hemskt slitna hår eller ska jag lägga min tilltro i balsam
och kallvatten?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)