22 april 2015

Lite positivitet nu då

Efter att ha gnällt av mig lite igår satte jag trots huvudvärk igång
med hållbar utvecklings-uppgifterna, och jag kom faktiskt riktigt
långt! Idag har jag renskrivit och skickat in de två sista uppgifterna,
och nu är det bara renskrivning av utvärderingen kvar! :D
Jag ser ljuset i tunneln eller något sånt :P

Update: Jag visste ju att det skulle bli en liten omställning att
gå från lite skola typ 2-3 dagar i veckan till praktik fem dagar
i veckan (heldagar), men jag visste också att jag skulle vänja
mig ganska snabbt. Förra veckan spenderade jag kvällarna
tittandes på film hela veckan, men redan denna vecka har jag
haft ork att göra annat också. Och det känns skitbra!
I måndags sydde jag hela kvällen, igår och idag har jag gjort
läxor, planerat praktik, fixat försäkringspapper och ska ut och gå,
imorgon ska jag till Vasa och umgås med Viola, och på fredag
ska jag till Jeppis :) Jag är extra nöjd över att ha kämpat så himlans
med hållbar utveckling igår och idag, så att jag helt kan koppla
bort från det ihelg och bara njuta av att vara ledig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)