29 april 2015

Heelt slut

Anledningen till att min uppdatering är så dålig just nu är
såklart det att praktiken tar en hel del tid. Förutom själva
"arbetstiden" har jag en hel del planering att göra hemma,
plus andra uppgifter i olika kurser. Dessutom vill jag ju
hinna träffa kompisar, Jani och familjen också, samt hinna
varva ner ibland. Denna vecka har jag arbetstiden 9-halv 5,
vilket påverkar min dygnsrytm så att jag är konstant trött.
Nästa vecka börjar jag 8 istället, vilket borde göra mej
lite piggare :) Sy har jag förstås inte heller orkat/hunnit med.

I helgen var jag ju i alla fall till Jeppis, där jag åt asiatisk mat
3 gånger, samt var på mitt livs första (och antagligen sista,
inte min grej, alls) rave. (Rejv?) Jaja, hann två svängar till
Netti också, samt på bio med tillhörande popcorn :)

Imorgon är det valborgsmässoafton, vilken om jag fortfarande
hade bott i Åbo skulle ha spenderats på vårdberget (eller heter
det vårberget?), men eftersom det kändes som en lång, dyr och
totalt utmattande resa stannar jag i Maxmo och firar med en
kompis istället :) Men ja, sådär annars har jag nu inte speciellt
mycket spännande att uppdatera om heller. He mårar nu åpå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)