22 mars 2015

Helgen

Jaha, denna helg har ju varit superspännande och händelserik,
not! Min bli-frisk-filosofi har inte fungerat sådär jättebra nej.
Jag har inte varit sådär dödssjuk (ingen feber), men ändå tillräckligt
sjuk för att inte ha gått till skolan, och därför ingen annanstans heller.
För att se det från den positiva sidan har jag i alla fall orkat göra lite
läxor, sytt färdigt 2 kjolar, och städat/packa/rett upp en hel del.
Och så har jag hostat så mycket att jag nästan känner magrutorna
framträda. Igår gjorde jag även en sak som jag inte har gjort på
typ 5 år; hade ansiktsmask. Jag hade en såndär "enförpacknings",
som jag har släpat med mig ända sedan jag flyttade hemifrån första
gången, så nu tänkte jag att jag släpar fasiken inte med den i en flytt
till, och så använde jag den! Någon mirakelförbättring av min hy har
jag inte sett, men men. Angående de 2 kjolarna blev en helt okej,
men ändå med en hel del småfel, medan den andra blev helt awesome!
Ska se om jag minns att fota dem idag.
Slutligen har jag också sett en maaaaassa filmer.
#sjukmedtråkigtlivochingensomtarhandommejbuhu :)


Gillar min nya tröja, är dock själv icke så förtjust i bananer.


Tröjans söta prislapp används som bokmärke ^^


Dessa 2 bilder är tagna i Fäboda för en vecka sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)