23 mars 2015

Funderingar

Igår kväll var jag uppe alldeles för länge och funderade på allt
möjligt. Jag kom i alla fall fram till att jag måste! skaffa en vårkappa.
Jag bläddrade även igenom en hel del gamla bilder och insåg,
ännu en gång, hur fruktansvärt kort  och hemskt mitt hår såg ut 
våren 2012. Hittade en riktigt skräckbild som jag inte har sett förut, 
och från och med nu ska jag aldrig klaga på dåliga hårdagar igen! 
Minns ni bilden som jag lade upp på mitt kortare hår för några dagar sen? 
Det var mycket värre än så. Blir också förvånad över att Jani faktiskt blev 
tillsammans med mej, så som jag såg ut. Men det kan jag ju ta som 
ett tecken på min fantastiska personlighet! ^^ 

Jag tyckte också att jag måste har blivit smalare någonstans de senaste 
två åren, men eftersom vågen står på samma som vanligt inbillar jag 
mig antagligen, så no worries :) Sen har jag tittat på youtube om hur 
man får thigh-gap och större boobs, (ha en fotboll mellan knäna och 
stoppa saker, tex. mat i bh:n), och tittat på inspirationsbilder av klänningar.
Jag kunde även konstatera av mina tillbakablickar att nej, löshår
är inte snyggt (om man inte är en av de 5% som faktiskt lyckas få
det att se naturligt ut). Att laga det hos frissan antar jag att blir bättre
än att göra det själv. Jag är i alla fall himla glad att jag inte behöver 
det längre :) Men tillbaka till thigh-gap, det måste väl vara det
onödigaste idealet någonsin? Men när hann det ens vara ett ideal?
Jag tycker att det mesta man läser om thigh-gap är hur äckligt och
fult det är. Jamen tack, då känns det ju kul för oss som är födda så -.-

Nåja, idag ska jag till skolan kl. 1, men före eller efter det tänkte
jag ta en tur till Eurokangas. Måste ha mera kjoltyg ^^

Och sådär annars, det känns verkligen som om jag bara tjatar och
skriver samma saker hela tiden, men åååh jag vill flytta heeem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)