19 mars 2015

Sorgligheter

Jaha, det här med att bli frisk fungerade inte i morse i alla fall,
men efter att ha sovit några timmar mitt på dagen känns det
faktiskt bättre ^^ ...men nu är jag förstås superpigg -.-

Förövrigt känner jag megasaknad efter Jani, flyttlängtan och
sommarlängtan, vilket, som alltid, resulterar i att jag ser på alla
sorgliga filmer jag kan komma på (med de sorgligaste delarna
på repeat flera gånger), hör på alla låtar som är sorgliga, nostalgiska
osv. Varför gör jag på detta viset!? (sagt med rumpnisse-röst).

Jaja. Nu ska jag skärpa mig. Not. Egentligen ska jag leta fram Titanic.
Ååååh, vad jag längtar till sommaren i Österbotten!!!! (och Jani<3)

Jaa, hörni, ibland (ofta) får man använda sin blogg när man är alltför
känslosam och ens pojkvän redan har farit och sova men man bara måste
meddela någon hur glad men samtidigt ledsen och nostalgisk man är!

Obs: ytterligare ett sätt att ännu öka på sorgligheten: bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)