16 januari 2015

Råjsigt som bara den

Voi huhhu denna vecka alltså. Från skit till superbra,
och så fram och tillbaka några gånger. Mitt i allt detta
fyllde jag även 21, vilket firades ganska så ordentligt.
Jani väckte mig med sång och presenter, och sedan for
vi in till stan och åt asiatisk mat, pratade med Fennia och
utforskade biblioteket. Jag blev mycket imponerad, men
lyckades begränsa mig till tre böcker. Oklart om jag ens
hinner läsa dessa tre, jag har så äckligt mycket "måsten"
i mitt liv just nu. Idag har jag i alla fall satt igång med tent-
läsning, och när man väl har tagit tag i saker känns ju allting
direkt mycket enklare. Jani har även städat köket riktigt ordentligt,
vilket också hjälper. Hur som helst, av mina föräldrar fick jag
ett presentkort till Eurokangas, och av Jani fick jag rosor (<3),
en megapåse med nötter, och ett "presentkort" på middag, massage,
städning och diskning. NAJS. I samband med födelsedagen passade
jag även på att inviga min studie-halare, så tre timmar före sydde
jag fast märken i raketfart. Jag satt även och pratade i telefon
samtidigt O.o Men jaja, nu börjar det som sagt lugna ner sig,
och denna helg ska det tas lungt för f*n, tentläs, biblioteksläs,
ordentlig matlagning (när åt vi ens ett ordentlig mål mat Jani??),
situps, och möjligtvis en promenad. Och så förståss mitt nya,
väldigt o-produktiva tidsfördriv; Hell´s Kitchen på Netflix.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)