19 januari 2015

Ordentlighet

Nåja, efter en råjsig start på förra veckan spenderades helgen
med att städa upp i lägenheten, laga läxor, och läsa. Och så blev
det måndag igen. Första föreläsningen var 10.30, och när jag nu
en gång släpar mig dit fast det inte var obligatoriskt blir den såklart
inställd -.- Men men, jag försöker kl 13 igen...
Annars så fick jag igår veta att jag troligen får besök ihelg :D
Och så borde ett bokpaket komma denna vecka, så jag har ju en
del positivitet för att ta mig igenom denna vecka (som annars inte
är sådär jättejobbig heller).
De senaste dagarna har jag då alltså läst en hel del, 3/4 delar i 
Unwind-serien... som är svinbra och hemsk och intressant och
äcklig ibland. Hm hm. Så mycket mer än detta har jag inte att komma
med just nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)