8 januari 2015

Berättelser från Engelsfors


Jag tänkte visa lite bilder ur seriealbumet. Så irriterande att bilderna
ser jätteskarpa och fina ut i telefonen, och så på datorn är de ändå
supersuddiga, men men. Väldigt fint tecknat seriealbum i alla fall.
Ganska platt, jag läste ut det på en halvtimme, men kanske det ska
vara så. Fick förövrigt inte heller svängt på bilderna, 
och vet inte var felet är. Här får ni i alla fall se mina favoritsidor.

Vanessa och Linnea inser att de tycker om varandra.
Vanessa är min favorit av häxorna, och tyckte denna bild
var så fin!

Varje kapitel (8 st.) börjar med ett tarotkort.

Elias som tänker på Linnea, så himla fina färger 
och komposition (?) i bilden.

Gustav som återupplever sin och Rebeckas kärlekshistoria,
och lite snusk var det visst också med.

Ida som inte alls är intresserad av Erik.

Ida som får en vision hon inte alls vill ha.

Okej, ni märker ju att jag är inne i en bok-fas just nu
(före julen var det en sy-fas), så ni får helt enkelt ha överseende
med detta överdrivna antal inlägg om böcker om ni inte är intresserade
av sånt :) Nu ska jag njuta av helgen och läsa ännu mer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)