11 januari 2015

helgenn

Hej hej. Här går livet på som vanligt. Helgen har spenderats
med att läsa, laga läxor, laga mat, tvätta kläder och umgås
med Jani. Igår var vi och bowlade, och jag vann!! Han som
stod i kassan och skrev in våra namn på skärmen stavade
mitt namn på följande vis; Kneela. W.T.F? Nåja, inte lätt
för finnarna med svenska namn alltid :D
Idag har jag börjat med min "boksnåla" nya livsstil, så innan
jag tryckte på beställ-knappen på adlibris sida kollade jag upp
lite vilka böcker jag kunde låna på biblioteket först. Det slutade
med att jag beställde endast tre böcker (för noll euro, tack för
presentkortet Jani <3), och på onsdag ska vi in till stan och via
biblioteket :) Annars; Damn you adlibris som försöker höja priserna
på alla engelska pocketar, tror ni inte att jag märker, va? Because i do.
Även om ni bara höjer 10 cent åt gången har det höjts med 1 hel euro
sedan april 2014. Whyy?? Nåja, beställde gjorde jag ju i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)