13 januari 2015

Funderingar

Jag tycker att jag har varit ganska så positiv i mina inlägg
det senaste halvåret/året? ... känns det som i alla fall, så nu
kommer ett inlägg om lite allt möjligt som kanske eller kanske
inte blir så jättepositivt, utan mer lite konstateranden.
2015 har jag läst 5 böcker redan, och fler ska det bli. Jag har
dock inte ens tittat mot symaskinen, men å andra sidan känner
jag ingen stress över det heller. Den senaste veckan har jag mått
skit, och de senaste 2 dagarna ännu skitare. Delvis p.g.a. hemlängtan,
delvis p.g.a. skolstress, men mest p.g.a. andra orsaker som jag inte
vill skriva här. Jag är i alla fall väldigt tacksam över att ha Jani som
stöttar mej, och nog ska jag väl ta mej igenom dethär också.
Så, ja. Jag har ingen större lust att blogga eller göra läxor, tyvärr
är det ju "tvång" på det ena, så det får gå först. Jag tänkte dock
skriva detta inlägg lite som en påminnelse till mig själv, att det
är ok att må sämre ibland också. Som tur är är jag ledig imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)