8 december 2014

Bookdelivery

Bokpaketet i torsdags innehöll följande böcker :)

These broken stars har jag väntat på ett tag, och nu när den äntligen
kom ut i billigare format passade jag på. Jag har ju riktigt fastnat
för detta med sci-fi böcker, så jag hoppas att jag tycker om denna :)
Själlös har jag funderat hit och dit och fram och tillbaka om jag ska
beställa eller ej, och tillsist gjorde jag då det. Tydligen är språket
ganska avancerat, och eftersom bara de två första delarna finns
översatta får vi ju se hur det går om jag sen gillar den och vill
läsa vidare...

Dessa är ganska lika till beskrivningen, dystopier där barn/tonåringar
behandlas dåligt/fängslas och sånt. Spännande!

Jag har inte börjat läsa någon av dem än, ska spara så jag har
ngt att läsa på jullovet, det kommer att bli några långa bilfärder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)