10 december 2014

Uppdateringar om lite allt möjligt

Hehe, jag är ledig idag ^^ Och imorgon ^^ Jag är faktiskt
ledig ända till måndag ^^ Och på tisdag får jag jullov!
Igår fixade jag klart alla julklappar, inpaketerade och allt,
idag tänkte jag sy ngt av uggletyget, men eftersom jag har
sån beslutsångest om exakt vad jag ska sy så fick det lämna
tills vidare. Istället tog jag och fotograferade ett par plagg
på provdockan, som jag ska lägga upp nångång sen O.o
Annars så håller jag på och bestämmer låtar till CD:n som ska
bli vår roadmix detta jullov. I helgen bakade jag och Jani ett
pepparkakshus, det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss men men...
Sist och slutligen kan jag ju nämna att idag fyller Jani tjugoett år,
grattisgrattisgrattis till honom <3 Pga detta ska vi beställa pizza
idag, den riktiga firningen kommer dock att ske först nästa helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)