6 oktober 2014

Gårdagen

För att inte bli allt för soffpotatis-aktiga har jag och Jani
en regel att vi måste ut ur lägenheten åtminstone en gång
om dagen. Vi hade egentligen tänkt skippa det igår eftersom
jag inte kände mig helt frisk, men tillslut beslöt jag mig för att
okej vi tar väl en kort promenad då. OCH TUR VAR VÄL DET
för vi hittade vääääärldens mysigaste promenadställe!!
Så otroligt fint, och vi ska absolut tillbaka dit! Bilder tog jag
förstås massor, och anledningen till att ni inte får se dem är för
att jag såklart inte orkar flytta över dem till datorn :P

Senare på kvällen for vi ut en gång till, denna gång för att lokalisera
närmaste kotipizza. Efter lite förvirring och felsvängning hittade vi
den också, så nu vet vi precis vart vi ska hämta pizza för det var
sååååå gott!!

Idag ska vi in till stan på lite olika ärenden, bl.a. handla tre olika
födelsedagspresenter (sense the omöjlighet) och en dragkedja.
Och en internet-kontakt-grej, så att vi båda kan använda internet
samtidigt. 

Bilden nedan visar min reaktion när Jani ville hämta pizza
kl 8 på kvällen, men det visade sig vara ett superbra beslut.
Det var också Jani som valde riktning för när vi var ut och gå
och hittade promenadstället, så tack Jani, du är bäst <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)