4 oktober 2014

Början på Oktober 2014

Well hello there. De senaste dagarna har varit totala
superlathetsdagar, jag och min kära sambo har inte gjort särskilt
mycket vettigt förutom disk o städ o länk o ihopskruvning av
skrivbord. Jag har nämligen varit ledig både torsdag och fredag ^^
Lite läxor har jag i alla fall gjort. Och så har jag läst. Massor.
Snart blir det bokbeställning, wihoo! Och så har jag tydligen
blivit sjuk. Va!?!? Öronvärk inatt, trolig feber, jag kan känna
att något är fel i mitt vänstra öra, och så halsont. Det var ju som...
Vi som ska få besök ikväll. Hur som helst, hör på lite feelismusik,
tittar på sovande Jani och har en bok, så illa är det ju inte :)

Det finns ett suuuuperfint ställe här i Åbo där man går längs ån:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)