17 september 2014

Stressigheten

Läxor, hemtent och uppgifter, det är vad jag har sysslat med de senaste
dagarna. Lite disk och klädtvätt och matlagning har jag också klämt in.
Förutom det så har jag blivit med cykel! :D Den är dock i Maxmo ännu,
men på fredag får jag besök av mamma och syster och cykeln ^^

De senaste dagarna har jag inte varit på topphumör. Även om vi inte
har haft så mycket skola så har jag varit skitstressad, plus att jag får
ngt stressfel över hela den här finskasituationen, plus att jag saknar Jani
och min familj, plus att jag har jäkla ont i magen. Det räcker nu liksom tack!!

Jaja. Ny cykel, besök på fredag, och så har ju Jani blivit civil idag också :D
Honom ser jag dock inte fören tidigast om en vecka -.-

Tyvärr min enda bild från Gulisintagningen.
Som ni ser har jag en fashionabel svart sopsäck på mig :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)