19 september 2014

Min kost

Nåja, här får ni nu ett inlägg med bilder som illustrerar min
kost sedan jag flyttade väldigt bra. Det enda som fattas är dippen.

Först har vi då en helt vanlig smoothie, med banan, glass, 
avocado och jordgubb. Så gott!

Sen har vi då spagetti, här på ett nytt sätt som jag lärde mig på 9gag.
Inte värt att sitta i en halvtimme och göra detta nej.


En till smoothie. tror det var denna jag lade persika istället
för jordgubb i. Den var inte så god...

Pizza! Ville egentligen göra med lax, men har inte hittat någon
tillräckligt billig lax, haha!

Mera makaroner, det är ändå det största delen av min kost
består av liksom. Här med avocadoröra och ruccola.
(Avocadoröra: Bitad avocado, gräddfil, citronsaft, 
lite citronpeppar och aromsalt)

Fick äntligen tag i den där chokladplattan till sist!
Tyvärr var den inte så god. Helt okej, men kommer nog att
köpa någon annan i fortsättningen. Liksom varför köpa helt okej
choklad när man kan köpa jättegod?

Kycklingsllad. Detta var sjukt gott, men tog lite väl länge att laga.
Först skulle broilern vara i ugnen i hundra timmar, sedan skulle
den bitas osv. Här har jag i alla fall i kyckling (broiler),
couscous och avocadoröra ^^

Det här är det faktiskt Jani som har lagat. Makaroner med stekt
malet kött och bacon. Svingott blev det!

Och så till sist: Pastasallad! Makaroner, avocado, räkor, ruccola
och lite kryddor. Så gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)