10 september 2014

Skola, höst och sömnad

Typiskt, när jag skriver att jag inte kommer att blogga så mycket
så slutar det med att jag bloggar jättemycket istället -.-
Idag börjar jag kl. 13.00, vilket är ganska bra, även om det känns
som jag slösar bort hela dagen.En skoluppgift har jag i alla fall
fått inlämnat. Har även i flera dagar nu försökt börja med en annan,
men det går ju inte. Stopp i hjärnan helt enkelt. Skärpning!

Hur som helst, detta inlägg skulle handla om hur mycket höstfeelis
jag har. Jag längtar tills jag kan börja ha tjocka strumpbyxor,
långa stickatröjor och mysiga halsdukar. Men mest längtar jag
nog efter att kunna gå till skolan utan att svettas ihjäl.

Förövrigt tog jag fram symaskinen igår. Sprättade upp en gammal
klänning och sydde om den lite, resultat: Ännu sämre än förut!
Och så tappade jag sylusten igen. Ska försöka börja med ngt helt
nytt istället tror jag.

Och så de obligatoriska höstbilderna som vanligt. Gissar att jag
har använt dessa vid denna tidpunkt föregående år också, hehe.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)