22 september 2014

Funderingar

Hej hej!
Besökarna har åkt hem och jag är ledig idag. En perfekt dag att städa
och göra läxor alltså! Om det inte vore som så att jag sitter här och
hittar en massa klänningar jag vill sy... :)))
Får se hur detta slutar. Annars så har jag nu en cykel, och jag
ääääälskar den! Jag har även nya sänglakan, som jag också älskar.
Och så har jag hittat en del ny musik som jag älskar ^^

Slutligen: Igår såg jag en man klättra ner i en roskis. Och då menar
jag inte en såndär vanlig roskistunna, utan en såndär stor som är
ganska djup ändå. Han bara öppnade locket och klättrade in!! WTF???

Dagens funderingar. Nu ska jag bli mer inspirerad, och kanske jag
sätter mej vid symaskinen än idag. Den uppsprättade klänningen
som jag har sytt på de senaste gångerna tänker jag dock inte ens röra!!

Hittade denna på Eurokangas fb, och det stämmer ju precis ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)