17 augusti 2014

Shoppingday

Hej hej. Igår var jag och mamma till Kokkola på gardinjakt.
Hittade precis vad jag sökte, och är nu x antal euro fattigare,
men fan vad snygga gardiner jag kommer att ha! Måste klippa
och fålla lite först bara ^^ Förutom gardiner köpte jag även 
supergulliga glas, skärbrädor, och mysiga sportbyxor.
På kvällen for jag till Bellas där vi åt tacos och tittade film.
Idag ska jag försöka ta itu med packning och diverse fixning
inför flytten. Tvätta förhand, sy gardiner och limma skor tex.
Förövrigt kom jag och mamma fram till att Kokkola är bättre
shoppingstad än Vasa (och lilla Jeppis är ju inte ens med i tävlingen).
Insåg även att jag och mamma är väldigt lika när vi kom ut från
Tokmanni med exakt samma sak i vår varukorgar. Sådan mor
sådan dotter :)

Sötaste bilden ever! Men ser ni vad som
har hänt i bakgrunden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)