15 augusti 2014

Höstlängtan och möbelplaner

Jag har, precis som många andra, börjat vänta lite smått på
hösten. Jag packade som sagt kläder i förrgår, och blev helt
till mej av alla mysiga höstklänningar, stickade tröjor och
gulliga strumpbyxor. Hittade en hel del som jag inte ens kom ihåg 
att jag hade! Ska bli kul att packa in allt i klädskåpen i lägenheten sen, 
även om jag nog ser fram emot bokhylleorganiseringen mest ^^

Idag blev det klart att jag endast har 2 jobbdagar kvar, och det
känns ju lite sorgligt och hastigt påkommet. Men men.
Denna helg ska jag packa, planera, söka gardiner och läsa.
Nästa helg går ju då flytten officiellt av stapeln, och på lördag
tänkte jag och Jani åka en sväng till Ikea, vilket enligt google maps
tar endast 13 minuter från vårt. I see my money flying away...
Det viktigaste är i alla fall en soffa, vilket är den enda "stora möbeln"
vi behöver köpa ny. Kaffekokare fixade Janis mamma idag ^^

Får se sen i framtiden (när alla möbler och gardiner och småsaker
är på plats) om jag orkar visa bilder på hela spektaklet :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)