21 augusti 2014

Ledigheten

Vad jag har sysslat med igår och idag:

* Varit ut och gå med Bella
* Färgat Bellas hår
* Tvättat massvis med kläder, både i maskin och för hand
* Sytt gardiner
* packat
* Varit till sjukhuset
* Köpt en bildel vid Motonet

* Fallit nedför trappan

Så, igår föll jag då nerför halva trappan, ena knät ser ut som
en blå golfboll, på andra smalbenet och halva baken har jag
ordentliga blåmärken. AJ. Idag var jag till sjukhuset, där de lade
in rör i öronen med lokalbedövning. AJJ! Blev hursomhelst väldigt
nöjd, nu får jag förhoppningsvis inte lika stora problem med
öronen varenda gång jag blir lite förkyld :)

Jag blev nästan lite nostalgisk när jag var i Vasa, alla var så enormt
trevliga och pratade svenska, + att jag äntligen har lärt mej att köra
lite bättre inne i stan. Typiskt, dan före jag flyttar liksom :P

Nåja, resten av dagen ska ägnas åt packning och gardinsömnad,
nästa gång ni hör av mej är jag väl i Åbo :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)